Travis Scott feat. Young Thug & M.I.A. - FRANCHISE (Official Music Video)

रोजी प्रकाशित केले 24 सप्टेंबर, 2020
"FRANCHISE" available at: TravisScott.lnk.to/FRANCHISE
Directed by Travis Scott
Shot by White Trash Tyler & Jordan Hemingway
US scenes produced by Randy Donaldson & Kevin Schroeder for Freenjoy
US cinematographer: Minka Farthing-Kohl
UK scenes produced by Ella Girardot for Academy Films
Edited by Jack Dalton and Dylan Coughran
Special thanks to NBA Entertainment
Travis Scott online:
shop.travisscott.com/
trvisXX
travisscott
soundcloud.com/travisscott-2
travisscottlaflame
travisscott.com/
Lyrics:
Yup, in my white tee, yeah
Call up Hype Williams for the hype, please
Uh, they gon’ wipe you, before you wipe me
Unboxing my checks not my Nikes
Cacti not no iced tea (ah)
got-’em bamboozled like I’m Spike Lee (ah)
You need more than Google just to find me (ah)
I just called up bae to get her hyphy (ah, ooh)
Incredible, Ici ici general
I just start the label just to sign me
Me and Chase connected like we siamese
We’ve been on the run, feel like a crime spree
Talk to me nicely, I seen his face, I seen it
Yup, on his white tee (lets go)
Yeah, yeah call the Sprite people (Call ‘em, hol’ on)
Private flight to France, tryna sight see (private flight)
Popped ’em in his hands, he was typing
Caterpillar ‘Rari, I fold it lift it up
I went on the stand told the judge to pass my cup
Ran up twenty million, told the devil keep the luck
Keep that, keep that hoe,
RIP Pop, keep the smoke aye
Talk to me nicely (to me nicely)
Keep her on a chain, that aint like me (that aint like me)
Scotts with no strings you can't tie me (with the, hold on)
I’m higher than the plane, I’m where the Skypes be (doo, doo, doo, doo)
Yup, in my slime tee…(doo doo doo hee)
Princey in his prime heee…(doo doo doo hee)
Yellowbone too feisty heee...(doo doo doo hee)
Clean him up no napkin heee
Yup, in my white tee (yeah)
Call up Hype Williams for the hype, please (it’s lit)
They gon’ wipe you, before you wipe me
Unboxing my checks not my Nikes
Ooooo…
Scuse me
Zi zi zi zi zi zi zi zi
Don’t be missin’ in Mississippi
Dip a sippy
Make em happy
Make em copy
Make em get me chippy chippy
There’s a lot im going to spend
Tell me when you need me to pull up
You going to shoot out while I spin
Trippin like I’m trigger happy
Salt fish, Ackee ackee, golf buggy
Kawasaki, Catch a fish
Sushi Maki, Livin Life
London city left the town
Thug n Travis be that fam
Yeah, you know that (slatt)
And when they free us out it’s gonna be a film a kodak (yah)
Shoot me pouring right Above The Rim like Pollack
I’ve been rippin and running, not slippin’ or slidin', athletic tendencies
I’ve been up chefin’ it, whippin’ it to the base rock, I provide the remedy
When we open gates up at Utopia (it’s lit)
It’s like Zooptopia, you see the crosses over ya (ya)
That’s how you know it’s us
At 4AM i’m phoning ya, not for no shoulder rub
Them Jackboys open cleaners up, the way they fold and tuck
Yup, in my white tee, yeah
Call up Hype Williams for the hype, please
Uh, they gon’ wipe you, before you wipe me
Unboxing the checks not my
Checks not my
I be where the fuck that light be
Bangers in the system
It’s bangers in the system
It’s ancient anunnaki
(C) 2020 Epic Records. With Cactus Jack.
#TravisScott #YoungThug #MIA #FRANCHISE #CactusJack #CactusJackSentMe #Franchise #WhiteTee #McDonalds

टिप्पण्या

  • Travis when he discovered that MJ took a vacation

  • ...someone watched The Holy Mountain.

  • Hey its the fortnite skin

  • What was M.I.A saying ?

  • Bruh they reanimated M.I.A from the dead, orochimaru style 😦😳

  • ur soooooooooooo lucky

  • The best song 👌😍

  • Ok thug rocking the “sidekicks” lay chuck would be proud lol

  • Who's mom is that? 3:35

  • That intro was immaculate

  • Chopstick shot is an homage to Old boy, a movie with one of the most fire Cinematographers ever, Chung-hoon Chung. Dope

  • the car choice was good

  • I take this song personally Like if you understand 👇🏾

  • "Trap is Scott"

  • Batman has a dope themesong.

    • Let the poor dude have fun. 😔

    • lol

    • Lmao

    • yes

    • You need to get over it buddy

  • So what’s a chippy chippy?

  • the beats tough

  • Okay: Beyonce & M.I.A !!!🔥

  • This Music video is So fucking 🔥 bro

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Im your dad shush bedon is just your uncle

  • Boss________________.

  • Thugger in 1:33 😭

  • Michael jordans house lmao

  • They gon wipe u before u wipe me⚡🔥🔥

  • kto z polski 2k20 like

  • thanks travis

  • Yeah Yeah-yeah, yeah Mm-hmm, mm-hmm, mm-hmm, mm-hmm Yup, in my white tee Yeah, call up Hype Williams for the hype, please Uh, they gon' wipe you before you wipe me On boxes of checks, not my Nikes (yeah) Cacti's, not no iced tea (ah) Got 'em bamboozled like I'm Spike Lee (ah) You need more than Google just to find me (ah) I just call her "bae" to get her hyphy (ah, ooh) (Incredible, icky-icky, general) I just start the label just to sign me Me and CHASE connected like we Siamese (woo, woo, woo, ooh, ooh) Uh, we've been on the run, feel like a crime spree Talk to me nicely (yeah) (I seen his face, seen it) yup, on his white tee, uh (let's go) Yeah, yup, call the Sprite people (call 'em, hol' on, brrt) Private flight to France, tryna sight-see (on private flights, baow) Popped 'em in his hands, he was typin' (da, da, da) Caterpillar 'Rari, I fold it, lift it up (up) I went on the stand, told the judge to pass my cup (ayy) Ran up twenty million, told the Devil, "Keep the luck" (luck) Keep that, keep that ho (uh-uh) RIP Pop, keep the smoke (ayy, slatt) Talk to me nicely (talk to me nicely) Keep her on a chain, that ain't like me (that ain't like me) Scotts with no strings, you can't tie me (Scotts with the, hol' on, bitch) I'm higher than the plane, I'm where the Skypes be (doo, doo, doo, doo, hee) Yup, in my Slime tee (doo, doo, doo, hee) Princey in his prime, yee (doo, doo, doo, doo, hee) Yellowbone too feisty, yee (doo, doo, doo, doo, doo, hee) Clean him up, no napkin, yee (doo) Yup, in my white tee (yeah) Yeah, call up Hype Williams for the hype, please (it's lit) Uh, they gon' wipe you before you wipe me On boxes of checks, not my Nikes (ooh) 'Scuse me, zi-zi-zi-zi-zi-zi-zi-zi, don't be missin', man Mississippi, dip a sippy, make 'em happy, make 'em copy Make 'em get me chippy-chippys (yeah) That's a lot I'm gon' spend Tell me when, I beam you to pull up, you gon' shootout while I spin Trippin' like I'm trigger happy, saltfish, ackee, ackee Golf buggy, Kawasaki, catch a fish, sushi, maki, livin' life London city, left the town (ah) Thug and Travis be the fam Yup, yeah, you know that (slatt) And when they free us out, gon' be a film, a Kodak (yeah) Shoot me pourin' right above the rim like Pollack I've been rippin' and runnin', not slippin' or slidin', athletic tendencies I've been up since, cheffin' it, whippin' it to the base rock I provide the remedy (let's go) When we open gates up at Utopia (it's lit), it's like Zootopia You see the crosses over ya (yeah), that's how you know it's us At 4 A.M. I'm phonin' ya', not for no shoulder rub Them JACKBOYS open cleaners up, the way they fold and tuck Yup, in my white tee (yeah) Yeah, call up Hype Williams for the hype, please Yeah, they gon' wipe you before you wipe me Yeah, on boxes of checks, not my Checks, not my I-I be where the fuck the light be Bangers in the system, it's Bangers in the system, it's Ancient Anunnaki Bangers in the system, it's that Bangers in the system, it's that M.I.A.

  • This song smackz

  • I wonder why the album cover of this song is creepy to me

  • Ily

  • when did brown batman start rapping

  • Travis to the 14M

  • So nobody gonna acknowledge the reference made to the ancient annunaki??

  • I know Travis Scott talks to epic games so could you tell them to gift frostyjitter391 Travis Scott and astor jack

  • Damn! 💰🍑🤤💚💨

  • Ye yeyeye

  • Tee counter: 1,000,000

  • wonder if she even knows who the Anunnaki are.............

  • Why tf they got tally on this song

  • black ppl turn to rule the world

  • 🇭🇹🇭🇹🇭🇹

  • This song makes me wanna drive a car and act like I’m in fast and the furious or something 😂

  • 🎵 Blue cherry polar bear icee 🎶

  • for those that don't know, the white room in the beginning of the video is referencing Alejandro Jorodowsky's 'The Holy Mountain' from 1973...

  • بيسمي لله ءراحمان ءراحيم Restaurant, the salad got flipped With smithereens of oil, the dish, it has been eaten with a knife and a fork provided by the house, catering as and on it best, The sushi has been deped, Francis burned the toast, new orders from the menu, 9 million bicycles dish. 1363173541236- 62-1-10 R* G.mag 2017-2020 5/267362/3/12015231631 AS. Toun-10m132271177m15k13119-119 tokyo. S.wine-sha back to black 580m1027m85k2.24m95k95k238- Ana jeri- 22m5596k23k5,41305-22k478-4781-10 Una mas-kenny dorham. 1.3m84k116595109. Stopped in Colorado. Nico. hard to kill 558k11.186912593-681146326-6-1-10 Show down in little tokyo (1991) 1.1m36k25646.9m45090 Gnawa- al ma, moul ma, 385k61.7k1664.95778-8 Sia chandelier. 2.3b610m575k18.1m546k546k21k364364-1-10 Ace combat 0. Contact. 143k,895351.31k127ac766-6-61-10 Worst game ever in the NBA by a player 12k1977822-28-25-4-41-10 Rolex* 5.10 Angel 70 = Richa star wars. 1.6k2510495k5196k7986249.72k239

  • M.i.a queen 💫

  • Are the lyrics in the description accurate lmao I’m hearing something different

  • This song fire af! But da fck M.I.A saying vibing to the song then she says her verse and you pause

  • Mia ruined the song

  • SO FUCKING FIRE

  • 🛵

  • I don't know why I'm vibing soo hard to playboi carti's wife

  • I’m sorry but this song is ass 😂😂😂

  • Who els don't like the girls part.

  • mrslow.info/zone/vhi-i/0siCnNZ_lYyu150

  • King 👑

  • 💪🏻

  • Fantastic.

  • FORTNITE GUY

  • نسويتسوينيو بني وله نيوبتبعسو نية

  • Uuuuuuuuuuu

  • Anyone els see how bad young thugs lip syncing is 😂😂

  • that red honda NSX 🔥

  • Dope vision on this video

  • Wowwww

  • M.I.A was M.I.A for about 10 years

  • Alguém do Brasil 🇧🇷

  • if you want God to forgive you dont commet here just go to the church and pray.

  • M.I.A still looks good..especially with that long hair, just loose... nice

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • mrslow.info/zone/vhi-i/0K-TzK-Ef3mwyHs

  • Sounds like marlyn mansion song.....

    • Tainted love, I remember

  • WHY ISN'T THE INTRO ON SPOTIFY

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • I NEVER thought Id like an autotune guy half my age but this beat was DOPE. And M.I.A ?? How he got her on his project?

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • Young thug "RIP Pop keep the Smoke" WOO my brother

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • This was dope til M.I.A VERSE 😌

  • El inicio es una total perfección, neta que Travis tiene todo para romperla dónde sea❤️❤️❤️❤️❤️ It's lit forever💯

  • Lyrics: Yup, in my white tee, yeah Call up Hype Williams for the hype, please Uh, they gon’ wipe you, before you wipe me Unboxing my checks not my Nikes Cacti not no iced tea (ah) got-’em bamboozled like I’m Spike Lee (ah) You need more than Google just to find me (ah) I just called up bae to get her hyphy (ah, ooh) Incredible, Ici ici general I just start the label just to sign me Me and Chase connected like we siamese We’ve been on the run, feel like a crime spree Talk to me nicely, I seen his face, I seen it Yup, on his white tee (lets go) Yeah, yeah call the Sprite people (Call ‘em, hol’ on) Private flight to France, tryna sight see (private flight) Popped ’em in his hands, he was typing Caterpillar ‘Rari, I fold it lift it up I went on the stand told the judge to pass my cup Ran up twenty million, told the devil keep the luck Keep that, keep that hoe, RIP Pop, keep the smoke aye Talk to me nicely (to me nicely) Keep her on a chain, that aint like me (that aint like me) Scotts with no strings you can't tie me (with the, hold on) I’m higher than the plane, I’m where the Skypes be (doo, doo, doo, doo) Yup, in my slime tee…(doo doo doo hee) Princey in his prime heee…(doo doo doo hee) Yellowbone too feisty heee...(doo doo doo hee) Clean him up no napkin heee Yup, in my white tee (yeah) Call up Hype Williams for the hype, please (it’s lit) They gon’ wipe you, before you wipe me Unboxing my checks not my Nikes Ooooo… Scuse me Zi zi zi zi zi zi zi zi Don’t be missin’ in Mississippi Dip a sippy Make em happy Make em copy Make em get me chippy chippy There’s a lot im going to spend Tell me when you need me to pull up You going to shoot out while I spin Trippin like I’m trigger happy Salt fish, Ackee ackee, golf buggy Kawasaki, Catch a fish Sushi Maki, Livin Life London city left the town Thug n Travis be that fam Yeah, you know that (slatt) And when they free us out it’s gonna be a film a kodak (yah) Shoot me pouring right Above The Rim like Pollack I’ve been rippin and running, not slippin’ or slidin', athletic tendencies I’ve been up chefin’ it, whippin’ it to the base rock, I provide the remedy When we open gates up at Utopia (it’s lit) It’s like Zooptopia, you see the crosses over ya (ya) That’s how you know it’s us At 4AM i’m phoning ya, not for no shoulder rub Them Jackboys open cleaners up, the way they fold and tuck Yup, in my white tee, yeah Call up Hype Williams for the hype, please Uh, they gon’ wipe you, before you wipe me Unboxing the checks not my Checks not my I be where the fuck that light be Bangers in the system It’s bangers in the system It’s ancient anunnaki

  • M.I.A😍😍😍

  • Го один на один, бот

  • The bass on this track hit so hard old uncle in my house thought nazis are back

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • iTs ThE gUy FrOm FoRtNiTe 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • There are so many songs that if I listen a lot it gets annoying. But this song isn't the case, the more I hear it the more I like it lmao

  • Every fan of Travis Scott must comment this video: mrslow.info/zone/vhi-i/zZZg2MhrZmltp6k

  • yeet

  • Чет не зашло(😐

  • Doodje evil.apk

  • Only people who dont come from tik tok can appreciate this

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • This song dumb as hellband it proves people will listen to all kinds of bullshit! Trash

    • It's lit 🔥

  • 1:11 The Fortnite lobby when the Travis Scott skin dropped

    • @Steady Thuggin no

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • JDM

  • The 30k people who disliked... They suck.

  • Stop making Stuff

  • Does anybody else think this can be in a action movie 🍿👀👀‼️

  • MIA comin in hot: gives me goosebumps. She makes this song 🔥

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • This is masterpiece 😭

  • MIA's verse sucks I'm not even gonna pretend

  • Funny seeing young ma in a flower 🌸 suit reminds me of Midsommar. she did a great job with the tripping vibe she gave to video and the song

    • @Steady Thuggin trash has to pay for views

    • mrslow.info/zone/vhi-i/wsyqnb6BZqyls2Y

  • 0:55 is that the clarmont twins from bad girls club

  • Mr23 is somebody who should be mentioned only in real serious business sir!