Doing My Best Friend's Halloween Makeup ft. Charli, Dixie, Noah, Larray & Chase

रोजी प्रकाशित केले 30 ऑक्टोबर, 2020
HI SISTERS! Today's video is a collab with all of my best friends for Halloween! I did Charli & Dixie, Noah Beck, Chase Hudson, & Larray's halloween makeup as iconic horror movie characters while we talk about TikTok, our friendship, costumes, and more! Enjoy!
CHARLI'S VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/lLqYlc2UnoaLyoc
DIXIE'S VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/zbJdxNKql2iapmY
LARRAY'S VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/y9pgqcufnI2Hm2I
NOAH'S VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/p9dnvKyig4p5tmo
CHASE'S VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/xcllucxpeICes2Y
🎥 PREVIOUS VIDEO » mrslow.info/zone/vhi-i/3LuJuZ6oXaKHsZU
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
💞 LET'S BE BFFS
TEXT ME! » 310-905-8746
INSTAGRAM » jamescharles
FACEBOOK » jcharlesbeauty
TWITTER » jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
💸 COUPON CODES 💸
USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
MORPHE » morphebrushes.com
LILLY LASHES » lillylashes.com/
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
🔥 MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
mrslow.info
GRAPHICS: Michael Rusakov
michael.ny

टिप्पण्या

  • wait..what about the Original sister squad-

  • Charlie 0:41 😭😂😂

  • 15:50 OMG I ALMOST DIED

  • james wearing those contact lenses scare me more than anything else he made

  • the adds every 5 min are hurting me

  • LOS AMEEEE ❤

  • I LOVE YOU JAMES!!!!💗💗💗💗💗💗💗💗🍀🍀🍀🍀🍀🍀

  • ~gets ice cream before the video starts cuz ik this video is gunna be long and funny~

  • Missing the vlog squad

  • Larray and James a couple, Huddi and Charlie, Dixie and Noah. (Sorry about my butchering of the names.)

  • Isn’t it friends’? Idk

  • The were all recognizable. That was good

  • you are not worthy of liking this if you came from austin alexander

  • I cannot wait for the edits that ppl will make of the video lmao

  • Lol Charlie big mad at keemstar

  • 17:39 WTFFF CHARLI LOOKS LIKE BRITNEY SPEARS

  • Chase is litterly dressed as himself

  • CHASE😍

  • James: Noah your one of the kids that eat glue right?: Noah: no ask Emma: me aka Emma: i used to eat glue in kindergarten

  • I really really love james charles and larrays makeup

  • that was the most depressing "love you too" from Noah

  • JAMES THIS IS SO GOOD OMG

  • imagine james charles saying you don’t need foundation-

  • Ok but where’s Addison

  • This group is the type of people i would get on so well :) i am legit exact same

  • All were dope but chase was the best looked legit

  • is pennwyew

  • Why did I think Charli was Dorothy from the wizard of oz in the thumbnail?💀

  • I wish there was no hate on this channel

  • i enjoy it soooooooooooo much

  • No social distancing

  • Wait you best friends? I thought Avani was your BFF too

  • Didnt u do this same video with the sister squad with the same title. This you?

  • Woooooo😍😍😎😎❤

  • I like the D’Amelios costumes

  • WHEN DIXIE CAME THO- 🥺🥺🥺🥺

  • Charli, Dixie, chase, and Noah don’t have ANY talent and don’t deserve to be famous

  • U should of did the grudge on Dixie

  • Y’all notice that only 5/6 of is trending? Dixie: left the chat

  • Didn’t have to change anything about them they are already scary

  • I love chases

  • hi good job james

  • The fact that all 6 of them have their video in the top ten on trending right now is beyond me

  • I liked James and Chase's costumes.

  • I’m getting Wendy’s vibes from charli not gonna lie💀👏🏻👏🏻👏🏻

  • Chase looks the best

  • James...YOU GUYS SLAYED THOSE MAKE UP LOOKSSS 👀😱

  • I: James: Surprase ☠️☠️☠️ I: aaaaaaaaaaa

  • Charli in the back 😂🤣 4:50

  • Damn James is super good at make up

  • Wait...which one is his best friend?

  • chase: we cant go trick or treating: me: imma about to go any minute now

  • The first part is giving me old larray vibes😔

  • define.php

  • charlie really posed like Addison

  • Soy la única que habla español ?

  • I feel like Larry have a crush on James

  • larray is like 10x cuter without the headband

  • HI SISTERS

  • Sister Squad revives?

  • But daaaamn the Edward Scissorhands is ON POIIIIIINT

  • Charli is so pretty as ALWAYS!!!!!!!!!

  • i did not know that charlie was a youtube

  • Aight..I know James is great at makeup, and he can do anything. But if I just saw James and didn’t hear him talk, I WOULD NOT KNOW THAT IS HIM! LIKE DAMNNN HOW DID HE DO DAT?

  • this is the best video u uploaded

  • Czy jak jestem chłopakiem i to oglądam to jestem nienormalny??

  • 0:40 I can’t with Charli’s face 😂😂😭😭💀

  • Imagine being friends with all of them , I would 🥺

  • Chase because it matches his personality

  • the last 'HI SISTERS ' and then the heads i- that was lowkey scary lol OOP

  • Charli looking like Britney Spears haha

  • I love this sooo much!!!😍

  • 😂😂😂 charli just smiling

  • Best vid ever

  • Charli looks like a jojo's character

  • Chase I love you

  • not you doing big neck noah’s makeup

  • i thought charli and chase were not dating?

  • so james put toilet paper on noah’s face... what if dixie needs to wipe😏...

  • Am being a vampire for halloween and am going to a halloween partyy. Happy halloween sisterrs

  • Y tf did charli look like Kendall Jenner in that little reveal clip.

  • Are you gay?...i like gays....i love gays.....

  • Flop

  • I love Aanna bell and the ring

  • Is there any way I block channels in the trending feed?

  • Okay but this so good so talented sister!!❤️😇

  • Charli looks so much like Anabell

  • Dixie dressed up like al lorllna

  • Btw when james was doing Chases make up thing like with no eyebrows it made him looked depressed lmao

  • EL COMENTARIO QUE ESPERAVAS EN ESPAÑOL 🇲🇽🇨🇱🇦🇷🇨🇴

  • Noah looks so much like Chucky

  • Hiiiiii

  • The makeup looks so good

  • Jkknows

  • this eye contact is making me ✨uncomfortable✨

  • carli looks like addison rea at the end

  • I’m so sad it was Halloween makeup with Emma, Ethan and Grayson and now it’s Halloween makeup with these people

  • I love that at the start there all looking at the monitor😭💗

  • OMGGGG THERE SOOO GOODDDD THEY LOOK SOOOO MUCH LIKE THEM

  • MY BIRTHDAY IS NOVEMBER 1st TOO!! ♥️